Peta Zetas excitant pels baixos

Gel estimulant unisex que vibra. Genial pels preliminars, per fer venir ganes i per intensificar l'orgasme! El millor vibrador líquid o líquid vibrador amb el que notaràs bombolles que es belluguen per les parts íntimes o als llavis.

15.00
No disponible

Descripció:

El vibrador líquid és un gel excitant, que et farà vibrar! És l'última novetat en cosmètica eròtica estimulant!

El gel s'aplica a la zona íntima externa de l'home o de la dona. Pots posar una gota o més d'una si ho vols més intens.

Tot just posar-te'l notaràs unes sensacions estimulants semblants a unes ones de vibració o unes bombolletes que es belluguen per les parts íntimes produint una vibració, similar al peta-zeta.

Ajuda a fer venir ganes en els preliminars... i es pot llepar! La dona pot arribar a tenir un orgasme abans de l'habitual i per les que els hi costa, tenen més números d'arribar-hi. Ah! si arribes a l'orgasme, és més intens!

Es comença a notar el seu efecte a partir del moment en què te'l poses ja que activa la circulació de la sang i dura uns 20 minuts depenent de la quantitat que hagis posat. Impossible d'imaginar, només ho sabràs quan ho provis! Sol/a o en parella!

 

Característiques:

  • Envàs 15 ml.
  • Efecte fresc.